شبکه سازی حرفه ای

شبکه سازی حرفه ای

مدرس و طراح دوره : دکتر بهروز ناصرالمعمار

در این دوره آموزشی، با بهره گیری از تجربیات مشاور ایرانی و فعال در حوزه بین المللی، دکتر بهروز ناصرالمعمار، تمامی نکات لازم برای شبکه سازی حرفه ای به شما آموزش داده می­شود.

سرفصل‌ها

  • دکتر بهروز ناصرالمعمار به عنوان مشاور، نویسنده و سخنران حرفه­ای در زمینه برندینگ، مارکتینگ و مدیریت حرفه ای، از انجمن خبره بازاریابی امریکا AMA ، مطالبی تاثیر گذار و مفیدی را با شما در میان خواهند گذاشت که شامل سرفصل­هایی از جمله موارد زیر است:

    1. طراحی الگوی رشد اکوسیستم خصوصی
    2. طراحی خوشه های حرفه ای و نوآوری
    3. طراحی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی
    4. ساختار و طراحی شبکه های اجتماعی
    5. استراتژی کاربری نگه داشت ارتباطات
    6. تبدیل رابطه پول و اعتبار
    7. برنامه ریزی و بودجه بندی زمانی شبکه سازی
    8. نظارت و بودجه بندی مالی شبکه سازی
    9. طراحی DNA برند شخصی
    10. طراحی هویت ملموس و فیزیکی در برندینگ
    11. آموزش استراتژی توسعه ارتباطی برند
    12. کوچینگ شبکه سازی

    آغاز بحث با مقدمه و تعریف طراحی اکوسیستم خصوصی است و در ادامه به موضوعاتی مانند طراحی خوشه های حرفه ای، ابزارهای ارتباطی، شناخت محیط و بازار، روش برقراری ارتباط با مخاطبین، حفظ و نگهداری برند و کوچینگ شبکه سازی پرداخته می‌شود.

معرفی آقای دکتر ناصرالمعمار

  • رزومه
  • 25 سال سابقه تدریس و مشاوره
  • طراحی و تدریس بوت کمپ های کسب و کار برای اولین بار در ایران
  • مدرس بین المللی

چرا شبکه سازی حرفه ای

طبق نظریه‌ «شش درجه جدایی» استنلی میلگرام، که بعد‌ها با گستردگی و دامنه بیشتر نیز انجام شد، هر دو انسان بر روی کره زمین میتوانند با استفاده از ۵ یا ۶ واسطه به یکدیگر مرتبط شوند. با توجه به این نظریه شما به موقعیت‌های بی­شماری برای برقراری ارتباط با افراد مختلف که می­توانند در دستیابی به فرصت‌های شغلی و کسب‌وکاری و همچنین دستیابی به اهداف شما مفید باشند، دسترسی دارید. یعنی ایجاد ارتباطات و شبکه سازی حرفه‌ای کمک بسیار زیادی به کسب‌وکار و شغل شما می­کند، چه شما صاحب کسب‌وکار باشید و چه یکی از کارکنان آن.

دوره آموزشی شبکه سازی حرفه­ای به شما کمک می­کند تا راه­های ایجاد ارتباطات موفق با همکاران و افرادی که در حرفه شما هستند را بیاموزید و در نهایت بر الگو و نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کسب موفقیت‌ در ارتباطات شغلی مسلط شوید.

در دوره آموزشی شبکه سازی حرفه ای با دکتر بهروز ناصرالمعمار، اصول و قواعد ساختن یک شبکه کاری حرفه‌ای بیان می‌شود.

این دوره آموزشی برای چه کسانی مفید است؟

اگر کسب‌‌وکاری دارید که موفقیت و پیشرفت در آن لازمه شناخته شدن نام‌تان است و می­خواهید برندی معتبر داشته باشید،  یا اگر حوزه‌ی شما رقابتی است و اشخاص بسیاری در آن زمینه مشغول به کار هستند، حتی اگر در شبکه اجتماعی فعالیت بسیاری دارید و می­خواهید که این فعالیت‌ها اثربخش و هدفمند باشند،‌ این دوره‌ی آموزشی برای شما بسیار کارآمد و موثر است.

مدیران،‌ معلمان، بلاگرها، وکلا، پزشکان، نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا از آن دسته افرادی هستند که به عنوان مخاطبان این دوره آموزشی در نظر گرفته شده‌اند.

حتی اگر دغدغه‌ توسعه و تقویت برندتان را ندارید، این مجموعه می‌تواند به شما در تحلیل و ارزیابی فعالیت دیگران کمک شایانی کند.

خرید و ثبت نام در دوره آموزشی شبکه سازی حرفه ای

برای ثبت نام در دوره آموزشی نتورکینگ حرفه­ای قیمت 13.000.000 تومان در نظر گرفته شده است که با کلیک بر روی دکمه‌ی زیر می‌توانید هزینه را پرداخت و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

ورود
ثبت نام
این فیلد ضروری است .
این فیلد ضروری است .
این فیلد ضروری است .